بهترین مشاور خانواده در مشهد

بهترین مشاور خانواده در مشهد

در مطلب زیر می خواهیم شما را با بهترین مشاور خانواده در مشهد، فعال در کلینیک عباس نادر آشنا نماییم.

کلینیک عباس نادر به عنوان مقصد برتر مشاوره خانواده در مشهد مشهور است که به خاطر تیم استثنایی خود از متخصصان که در طیف گسترده ای از موضوعات روانشناختی و سلامت روان خدمت می کنند، دارای اعتبار است.

کلینیکی که در قلب شهر مشهد واقع شده است و متعهد به ارائه خدمات جامع مشاوره خانواده می باشد و برای رفع نیازهای منحصر به فرد هر یک از اعضای خانواده، تقویت روابط سالم تر و رفاه عاطفی بیشتر طراحی شده است.

کلینیک عباس نادر جزو بهترین مشاور خانواده در تهران است.

چرا کلینیک عباس نادر را برای مشاوره خانواده انتخاب کنید؟

چرا کلینیک عباس نادر را برای مشاوره خانواده انتخاب کنید؟
چرا کلینیک عباس نادر را برای مشاوره خانواده انتخاب کنید؟

مشاوران بسیار ماهر

ما در کلینیک عباس نادر به داشتن تیمی از مشاوران مجرب و متخصص افتخار می کنیم. هر مشاور دارای مدارک پیشرفته در روانشناسی یا زمینه های مرتبط با آن است و همچنین تجربه گسترده ای در زمینه مشاوره خانواده را دارا می باشند. زمینه های تخصصی متنوع آن ها این امکان را می دهد تا خدمات مشاوره ای متناسب با طیف گسترده ای از مسائل خانوادگی، از درگیری های زناشویی و چالش های بین والدین گرفته تا اختلالات سلامت روان و مشکلات رفتاری را ارائه دهند.

رویکرد جامع و شخصی

ما معتقدیم که هر خانواده منحصربه‌فرد است و چالش‌های آن ها نیز ویژه خودشان می باشد. رویکرد ما به مشاوره خانواده، جامع و شخصی است و تضمین می کند که هر خانواده حمایت خاصی را که نیاز دارد دریافت خواهد نمود. مشاوران ما از نزدیک با خانواده ها همکاری و همینطور آشنا می شوند تا پویایی آن ها را بشناسند و مسائل اساسی را شناسایی کنند و برنامه های درمانی سفارشی سازی شده ای را ایجاد نموده که بهزیستی و هماهنگی طولانی مدت را ارتقا می دهند.

خدمات جامع برای تمام سنین

کلینیک ما طیف گسترده ای از خدمات را برای رفع نیازهای همه اعضای خانواده، صرف نظر از سن، ارائه می دهد. از درمان کودک و نوجوان گرفته تا مشاوره زوجین و حمایت از سالمندان و خدمات ما برای رسیدگی به طیف کاملی از مسائل مربوط به خانواده طراحی شده است. ما همچنین برنامه‌های تخصصی را برای مسائلی مانند اضطراب، افسردگی، تروما و اعتیاد ارائه می‌دهیم تا اطمینان حاصل شود که هر عضو خانواده مراقبت‌های مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

برای دریافت خدمات مرکز مشاوره روانشناسی نوجوانان با متخصصین ما در کلینیک عباس نادر در ارتباط باشید.

خدمات ارائه شده در کلینیک عباس نادر

خدمات ارائه شده در کلینیک عباس نادر
خدمات ارائه شده در کلینیک عباس نادر

درمان کودک و نوجوان

کودکان و نوجوانان اغلب با چالش های منحصر به فردی مواجه می شوند که نیاز به حمایت تخصصی دارند. خدمات درمانی کودک و نوجوان ما برای کمک به افراد جوان طراحی شده است تا مسائلی مانند استرس تحصیلی، فشار همسالان، مشکلات رفتاری و اختلالات سلامت روان را حل کنند. مشاوران ما از تکنیک های مبتنی بر شواهد برای کمک به مراجعان جوان برای ایجاد مکانیسم های مقابله ای سالم، بهبود عزت نفس و تقویت روابط مثبت استفاده می کنند.

مشاوره زوجین

حفظ یک رابطه سالم می تواند چالش برانگیز باشد، به ویژه زمانی که با فشارهای خارجی و درگیری های داخلی مواجه می شوید. هدف خدمات مشاوره زوجین ما کمک به طرفین در بهبود ارتباطات، حل تعارضات و تقویت پیوندهایشان است. مشاوران ما محیطی امن و حمایتی را فراهم می‌کنند که در آن زوج‌ها می‌توانند آشکارا درباره مسائل خود بحث نموده و برای ایجاد یک رابطه رضایت‌بخش‌تر تلاش کنند.

خانواده درمانی

خانواده درمانی در مرکز خدمات ما قرار دارد. ما درک می کنیم که پویایی خانواده می تواند به طور قابل توجهی بر رفاه فردی تأثیر گذار باشد و هدف ما کمک به خانواده ها برای ایجاد محیط های سالم تر و حمایت کننده تر است. جلسات خانواده درمانی ما به مسائلی مانند تعارضات والدین، رقابت خواهر و برادر و تنش های بین نسلی می پردازد. با ترویج ارتباطات باز و درک متقابل، ما به خانواده ها کمک می کنیم تا بر چالش های خود غلبه نموده و ارتباطات قوی تری ایجاد کنند.

مشاوره فردی

علاوه بر مشاوره خانواده، ما برای کسانی که نیاز به حمایت شخصی دارند، درمان فردی ارائه می دهیم. خدمات مشاوره فردی ما به طیف وسیعی از مسائل مربوط به سلامت روان، از جمله اضطراب، افسردگی، تروما و اعتیاد می پردازد. مشاوران ما یک به یک با مراجعان کار می کنند تا به آن ها کمک نمایند که مسائل مشکل دار خود را شناخته و استراتژی های مقابله ای موثری را در رابطه با آن توسعه دهند و به اهداف شخصی خود دست یابند.

خدمات مشاوره آنلاین

کلینیک عباس نادر با درک نیاز به پشتیبانی در دسترس از سلامت روان، خدمات مشاوره آنلاین را نیز به مراجعین سایر شهرهای ایران ارائه می دهند. جلسات مشاوره آنلاین ما توسط همان مشاوران واجد شرایطی انجام می شود که خدمات حضوری ارائه خواهند داد و تضمین می کنند که مراجعان همان کیفیت سطح بالایی از مراقبت را دریافت خواهند کرد. خدماتی که به ویژه برای کسانی مفید است که نمی توانند شخصاً به کلینیک مراجعه کنند اما همچنان به پشتیبانی حرفه ای نیاز دارند.

با افتخار کلینیک عباس نادر جزو بهترین مشاور خانواده در ساری است.

مزایای مشاوره خانواده

مزایای مشاوره خانواده
مزایای مشاوره خانواده

ارتباطات بهبود یافته

یکی از مزایای اولیه مشاوره خانواده بهبود ارتباطات است. مشاوران ما به خانواده ها کمک می کنند تا مهارت های ارتباطی بهتری را توسعه دهند و آن ها را قادر می سازد تا افکار و احساسات خود را به طور مؤثرتری بیان کنند. امری که منجر به درک عمیق‌تر اعضای خانواده می‌شود و احتمال سوء تفاهم و درگیری را کاهش می‌دهد.

روابط قوی تر

مشاوره خانواده با تقویت همدلی و احترام متقابل به تقویت روابط کمک می کند. مشاوران ما خانواده ها را از طریق روند حل تعارضات و بازسازی اعتماد راهنمایی می کنند که در نتیجه روابط هماهنگ و حمایتی بیشتری ایجاد می شود. پیوندهای خانوادگی قوی تر به رفاه عاطفی کلی کمک نموده و یک محیط پرورشی برای همه اعضا ایجاد می کنند.

تقویت مهارت حل مسئله

از طریق مشاوره خانواده، افراد مهارت های موثر حل مسئله را می آموزند که می توانند در موقعیت های مختلف به کار گیرند. مشاوران ما به خانواده‌ها می‌آموزند که چگونه مسائل را شناخته و برای حل آن ها راه‌حل‌هایی ایجاد کنند و استراتژی‌هایی را اجرایی نمایند که برای همه افراد درگیر مؤثر باشد. مهارت‌هایی که به خانواده‌ها قدرت می‌دهد تا با چالش‌های آینده به طور مؤثرتری برخورد نموده و پویایی مثبت را حفظ کنند.

سلامت روان بهتر

مشاوره خانواده می تواند سلامت روانی همه اعضای خانواده را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. مشاوران ما با پرداختن به مسائل اساسی و ارائه حمایت عاطفی، به افراد کمک می نماید تا سلامت روان خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنند. که منجر به کاهش استرس، اضطراب و افسردگی می شود و بهتر زیستن کلی را ارتقا می دهد.

پشتیبانی از تغییرات عمده زندگی

خانواده‌ها اغلب با تغییرات عمده‌ای در زندگی مواجه می‌شوند، مانند طلاق، از دست دادن، جابجایی، یا آمدن یک عضو جدید که باعث ایجاد چالش هایی در خانواده می گردد. مشاوران ما پشتیبانی و راهنمایی لازم را برای مدیریت روان انتقال برهه های زندگی ارائه می کنند. با کمک به خانواده‌ها برای سازگاری در تغییرات به وجود آمده و توسعه انعطاف‌پذیری، اطمینان می‌دهیم که آن ها قوی‌تر و مرتبط‌تر ظاهر می‌شوند.

تعهد به تعالی

ما در کلینیک عباس نادر متعهد به ارائه با کیفیت ترین خدمات مشاوره خانواده هستیم. کلینیک ما مجهز به امکانات پیشرفته و فضایی دلپذیر است که باعث بهبود و رشد می شود. ما از بالاترین استانداردهای اخلاقی پیروی می کنیم و به طور مداوم اقدامات خود را بر اساس آخرین تحقیقات روانشناسی و سلامت روان به روز می نماییم.

توسعه حرفه ای مستمر

مشاوران ما به توسعه حرفه ای مستمر اعتقاد دارند. آن ها به طور منظم در کارگاه ها، کنفرانس ها و جلسات آموزشی شرکت می کنند تا از آخرین پیشرفت های مشاوره ایی خانواده مطلع شوند. تعهدی که به یادگیری بیشتر نوید خواهد داد و در ارتباط با پروسه مربوطه مراجعان ما مؤثرترین خدمات مبتنی بر شواهد درمانی موجود را دریافت می کنند.

مراقبت بیمار محور

ما نیازها و ترجیحات مراجعان خود را در تمام جنبه های خدماتی در اولویت قرار می دهیم. رویکرد بیمار محور ما به این معنی است که به طور فعال مراجعان را در فرآیند تصمیم گیری مشارکت داده و خدمات خود را متناسب با نیازهای خاص آن ها تنظیم می کنیم. ما معتقدیم که مشارکت بیمار برای موفقیت در درمان بسیار مهم است و تلاش می کنیم تا یک محیط درمانی مشارکتی و توانمندساز ایجاد نماییم.

پشتیبانی محرمانه و دلسوزانه

ما اهمیت رازداری و شفقت در درمان را درک می کنیم. مشاوران ما فضایی امن و بدون قضاوت را فراهم می کنند که در آن مراجعان می توانند افکار و احساسات خود را بدون ترس از انتقاد یا مواجهه شدن با دیگران به اشتراک بگذارند. ما به حریم خصوصی مراجعان خود احترام گذاشته و اطمینان می دهیم که تمام اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در طول جلسات کاملاً محرمانه نگه داشته می شوند.

توصیفات مراجعه کننده

تعهد ما به برتری در بازخورد مثبتی که از مراجعانمان دریافت می کنیم منعکس می شود. در اینجا برخی از توصیفات خانواده هایی که از خدمات ما بهره مند شده اند آورده شده است:

«کلینیک عباس نادر یک نجات دهنده برای خانواده ما بوده است. مشاوران فوق العاده آگاه و دلسوزی در آن جا مشغول به کارند. آن ها به ما کمک کردند تا در زمان های بسیار چالش برانگیز به ادامه مسیر بپردازیم و ما اکنون قوی تر و بیشتر از همیشه در ارتباط با یکدیگر هستیم. ما خدمات آن ها را به همه کسانی که نیازمند مشاوره در زندگی خود هستند توصیه می کنیم.»

  • علی و مریم، مشهد

«خدمات مشاوره آنلاین ارائه شده توسط کلینیک عباس نادر برای ما بازی را تغییر داد. با زندگی در شهری دیگر، فکر می کردیم دریافت کمک مورد نیاز غیرممکن است. اما جلسات آنلاین به اندازه مراجعه حضوری موثر بود. راحتی و انعطاف پذیری بی نظیر و از شما برای ایجاد چنین تغییری در زندگی مان ممنونیم.»

  • رضا و سارا، تهران

«پسر نوجوان ما با اضطراب و فشارهای مدرسه دست و پنجه نرم می کرد. مشاوران کلینیک عباس نادر ابزارهای مورد نیاز او را برای مدیریت استرس و بهبود عزت نفس در اختیار او قرار دادند. ما چنین تغییر مثبتی را در او مشاهده کرده ایم و همینطور شاهد تغییرات بیشتری نیز هستیم. از حمایت و راهنمایی که دریافت نمودیم سپاسگزاریم.»

چه طور باید شروع کرد

شروع کار با مشاوره خانواده در کلینیک عباس نادر ساده و سرراست است. در اینجا نحوه شروع مسیرخود به سمت یک زندگی خانوادگی سالم آمده است:

  • مشاوره اولیه: برای تعیین وقت مشاوره اولیه با کلینیک ما تماس بگیرید. در طول جلسه معارفه، شما با یکی از مشاوران مجرب ما ملاقات خواهید کرد که نیازهای خانواده شما را ارزیابی نموده و در مورد اهداف درمانی شما صحبت خواهد کرد.
  • برنامه درمانی شخصی: بر اساس مشاوره اولیه، مشاور ما یک برنامه درمانی شخصی متناسب با نیازهای خاص خانواده شما ایجاد خواهد کرد. طرحی که جلسات مشاوره توصیه شده، رویکردهای درمانی و هر گونه خدمات اضافی که ممکن است مفید باشند را برایتان تشریح می کند.
  • جلسات مشاوره منظم: در جلسات مشاوره منظم همانطور که در برنامه درمانی شما ذکر شده است شرکت کنید. جلساتی که پشتیبانی و راهنمایی مستمری را برای کمک به خانواده شما برای حل چالش ها و دستیابی به اهدافتان ارائه می دهند.
  • ارزیابی پیشرفت: به صورت دوره‌ای، پیشرفت خانواده شما را ارزیابی کرده و برنامه درمانی را در صورت نیاز تنظیم می‌کنند. امری که تضمین می نماید که فرآیند مشاوره موثر و پاسخگوی به نیازهای در حال تحول شما باشد.
  • پشتیبانی مداوم: حتی پس از پایان جلسات مشاوره رسمی، ما برای اطمینان از اینکه خانواده شما به پیشرفت خود ادامه می‌دهند، پشتیبانی مداومی را ارائه می‌کنیم. مشاوران ما همیشه برای جلسات پیگیری و راهنمایی های اضافی در صورت نیاز در دسترس هستند.

اطلاع رسانی و آموزش جامعه

ما در کلینیک عباس نادر به اهمیت اطلاع رسانی و آموزش جامعه اعتقاد داریم. ما متعهد به گسترش آگاهی در مورد سلامت روان و مزایای مشاوره خانواده به جامعه گسترده تر هستیم. در مطالب زیر برخی از روش های تعاملی ما با جامعه آورده شده است:

  • کارگاه ها و سمینارها: ما به طور منظم کارگاه ها و سمینارهایی را در مورد موضوعات مختلف مرتبط با سلامت خانواده و رفاه روانی برگزار می کنیم. رویدادهایی که برای عموم آزاد هستند و اطلاعات ارزشمند و ابزارهای عملی را برای مدیریت مسائل مشترک خانوادگی فراهم می کنند. موضوعاتی که شامل ارتباط موثر، مدیریت استرس، راهبردهای فرزندپروری و مقابله با گذارهای زندگی است.
  • برنامه های مدرسه: ما با مدارس محلی برای ارائه آموزش بهداشت روان و خدمات حمایتی برای دانش آموزان، والدین و معلمان همکاری می کنیم. برنامه های مدرسه ما شامل خدمات مشاوره، کارگاه های آموزشی و جلسات علمی با هدف ارتقاء آگاهی و تاب آوری سلامت روان در میان جوانان است.
  • گروه‌های حمایتی: ما گروه‌های حمایتی را برای افراد و خانواده‌هایی که با چالش‌های خاص مانند غم و اندوه، اعتیاد و تربیت کودکان با نیازهای ویژه سر و کار دارند، تسهیل می‌کنیم. گروه های ذکر شده فضای امنی را برای شرکت کنندگان فراهم می کنند تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و در موقعیت های مشابه از دیگران حمایت نموده و راهبردهای مقابله ای را بیاموزند.
  • مشارکت های اجتماعی: ما با سازمان های محلی، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و گروه های اجتماعی برای ارتقاء آگاهی سلامت روان و دسترسی به خدمات مشاوره همکاری می کنیم. مشارکت‌های فوق به ما کمک می‌کنند تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا نموده و اطمینان حاصل کنیم که خانواده‌های بیشتری به حمایتی که نیاز دارند دسترسی خواهند داشت.

تکنیک های نوآورانه مشاوره

تکنیک های نوآورانه مشاوره
تکنیک های نوآورانه مشاوره

کلینیک عباس نادر متعهد به استفاده از تکنیک های نوین مشاوره مبتنی بر شواهد و بسیار موثر است. مشاوران ما در انواع روش های درمانی آموزش دیده اند و به ما امکانی را می دهند که مناسب ترین درمان را برای نیازهای منحصر به فرد هر خانواده ارائه دهیم. برخی از تکنیک هایی که ما استفاده می کنیم عبارتند از:

  • درمان شناختی-رفتاری (CBT): CBT رویکردی پرکاربرد است که به افراد کمک می‌کند الگوها و رفتارهای فکری منفی را شناسایی و تغییر دهند. برای درمان طیف وسیعی از مسائل از جمله اضطراب، افسردگی و مشکلات رفتاری موثر است.
  • سیستم درمانی خانواده: رویکردی که بر درک و بهبود تعاملات و روابط درون خانواده تمرکز دارد. به اعضای خانواده کمک می کند تا ارتباط موثرتری برقرار نموده، تعارضات را حل کنند و پویایی سالم تری ایجاد نمایند.
  • درمان مختصر راه حل محور (SFBT): SFBT یک رویکرد هدف گرا است که بر یافتن راه حل برای مشکلات خاص تمرکز دارد. امری که به خانواده ها کمک می کند تا نقاط قوت و منابع خود را شناسایی و استراتژی های عملی برای دستیابی به اهدافشان را توسعه دهند.
  • بازی درمانی: بازی درمانی یک رویکرد تخصصی است که برای کمک به کودکان برای بیان افکار و احساسات خود از طریق بازی استفاده می شود. راهی که به ویژه برای کودکان کوچکتر که ممکن است در بیان احساسات خود مشکل داشته باشند مؤثرتر خواهد بود.
  • درمان مبتنی بر ذهن آگاهی: رویکردی که شامل شیوه های ذهن آگاهی است تا به افراد کمک کند از افکار و احساسات خود آگاه تر شوند و در تنظیمات احساسات عاطفی خود موفق تر عمل نمایند. برای مدیریت استرس، اضطراب و سایر مشکلات سلامت روان نیز موثر می باشد.

چشم انداز ما برای آینده

ما در کلینیک عباس نادر به طور مداوم در تلاش هستیم تا خدمات خود را بهبود داده و آن را گسترش دهیم تا نیازهای مراجعین و جامعه را بهتر برآورده کنیم. چشم انداز ما برای آینده شامل:

  • گسترش خدمات: ما قصد داریم دامنه خدماتی خود را گسترش دهیم تا برنامه ها و درمان های تخصصی تری را ارائه نماییم، مانند درمان متمرکز بر تروما، هنر درمانی و برنامه های سلامتی جامع که جزو رویکردهای بررسی علم نوین روانشناسی می باشند. امری که به ما این امکان را می دهد تا پشتیبانی جامع تری را به مراجعان خود ارائه دهیم.
  • تقویت مشاوره آنلاین: هدف ما افزایش بیشتر خدمات مشاوره آنلاین با ترکیب فناوری‌ها و پلتفرم‌های جدید است که دسترسی مراجعان را به پشتیبانی از هر کجا آسان‌تر می‌کند. مسیری که شامل ایجاد یک پورتال آنلاین کاربر پسند برای برنامه ریزی قرار ملاقات، دسترسی به منابع و ارتباط با مشاوران خواهد بود.
  • افزایش دسترسی: ما متعهد هستیم که خدمات خود را برای جمعیت های تحت پوشش در دسترس تر کنیم. که شامل ارائه هزینه‌هایی در مقیاس کشوری، ارائه خدمات به زبان‌های مختلف و مشارکت با سازمان‌های اجتماعی برای دسترسی به افراد نیازمند است.
  • ارتقاء آگاهی سلامت روان: ما به حمایت از آگاهی در زمینه سلامت روان و کاهش انگ مرتبط فقط مشاوره گرفتن ادامه خواهیم داد. که شامل راه اندازی کمپین های آگاهی عمومی، شرکت در رویدادهای اجتماعی و استفاده از رسانه های محبوب برای به اشتراک گذاری اطلاعات و منابع است.
  • تحقیق و نوآوری: ما با درگیر شدن در تحقیق و نوآوری مستمر در خط مقدم حوزه مربوطه باقی بمانیم. مشاوران ما به طور منظم در پروژه های تحقیقاتی شرکت نموده و ما با مؤسسات دانشگاهی برای کمک به پیشرفت دانش و شیوه های بهداشت روان همکاری می کنیم.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

کلینیک عباس نادر گزینه مناسبی برای مشاوره خانواده در مشهد می باشد. آنها تیمی از مشاورهای مجرب دارند که می توانند مراقبت های جامع و شخصی را برای طیف وسیعی از مسائل خانوادگی ارائه دهند.

آن ها خدماتی را برای تمام سنین ارائه می دهند، از جمله درمان کودک و نوجوان، مشاوره زوجین و خانواده درمانی که جزو خدمات ارائه ایی مهم می باشند. آن ها همچنین برای کسانی که نمی توانند شخصاً به کلینیک مراجعه کنند، مشاوره آنلاین ارائه می دهند.

سوالات متداول

  1. مشاوره خانواده چه نوع مسائلی را می تواند حل کند؟

مشاوره خانواده می تواند به طیف وسیعی از مسائل، از جمله تعارضات زناشویی، چالش های والدین، مشکلات ارتباطی، اختلالات سلامت روان، مسائل رفتاری و تغییرات عمده زندگی رسیدگی کند. مشاوران ما برای رسیدگی به پویایی های متنوع خانواده و ارائه پشتیبانی متناسب با موقعیت منحصر به فرد هر خانواده مجهز هستند.

  1. معمولاً مشاوره خانواده چقدر طول می کشد؟

مدت زمان مشاوره خانواده بسته به نیازها و اهداف خاص افراد متفاوت است. برخی از خانواده‌ها ممکن است از مشاوره کوتاه‌مدت که چند هفته طول می‌کشد بهره‌مند شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به حمایت طولانی‌مدت در طی چند ماه داشته باشند. در طول مشاوره اولیه، مشاوران ما برآوردی از مدت زمان مورد انتظار را بر اساس نیازهای خانواده شما ارائه می دهند.

  1. آیا مشاوره آنلاین به اندازه مشاوره حضوری موثر است؟

بله، مشاوره آنلاین می تواند به اندازه مشاوره حضوری موثر باشد، به خصوص زمانی که توسط مشاوران مجرب و واجد شرایط انجام شود. در کلینیک عباس نادر، خدمات مشاوره آنلاین ما به گونه ای طراحی شده است که همان سطح مراقبت و پشتیبانی را در جلسات حضوری ارائه می دهند. مشاوره آنلاین مزایای اضافی راحتی و دسترسی را ارائه می دهند و آن را به گزینه ای ارزشمند برای بسیاری از خانواده ها تبدیل می کنند.

  1. مشاوران کلینیک عباس نادر چه شرایطی دارند؟

مشاوران ما دارای مدارک پیشرفته در روانشناسی یا زمینه های مرتبط هستند و تجربه زیادی در مشاوره خانواده دارند. آن ها در رویکردهای درمانی مختلف آموزش دیده اند و در مورد آخرین تحقیقات و تکنیک ها در زمینه مذکور به روز می شوند. ما مشاوران خود را با دقت انتخاب می کنیم تا اطمینان حاصل نموده که آن ها با استانداردهای بالای حرفه ای و تخصص ما مطابقت دارند.

  1. چگونه می توانیم یک قرار ملاقات بگذاریم؟

برای تعیین وقت قبلی می توانید از طریق تلفن، ایمیل و یا وب سایت با ما تماس بگیرید. کارکنان خوش برخوردمان به شما در گرفتن یک مشاوره اولیه و پاسخگویی به سوالات مربوطه کمک خواهند کرد. ما در تلاش هستیم تا فرآیند ذکر شده را تا حد امکان راحت و راحتتر برای مراجعان خود انجام دهیم.

با یک کلیک مشاوره بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *