دکتر روانشناس مرد خوب در تهران

دکتر روانشناس مرد خوب در تهران

در مطلب زیر می خواهیم شما را با دکتر روانشناس مرد خوب در تهران، فعال در کلینیک عباس نادر آشنا نماییم.

آشنایی با کلینیک عباس نادر

در مرکز شلوغ تهران، کلینیک عباس نادر به عنوان مجموعه ایی مملو از امید و شفا برای کسانی که به دنبال حمایت روانی هستند مستقر شده است. کلینیک مربوطه که به خاطر تیم استثنایی روانشناسان خود مشهور است، به ارائه خدمات جامع سلامت و روان افتخار می کند.

در میان متخصصان مذکور، چندین روانشناس مرد ممتاز به دلیل تخصص و تعهد عمیق خود برای بهبود زندگی روانی افراد شناخته می شوند. مقاله مطرح شده به کمک ها و تخصص های قابل توجه روانشناسان مرد فوق در کلینیک عباس نادر می پردازد و نقش آن ها را در پیشبرد مراقبت های بهداشت روان در تهران برجسته سازی می کند.

لطفا از پست دکتر روانشناس زن خوب در تهران دیدن کنید.

خدمات جامع روانشناسی دکتر روانشناس مرد خوب در تهران

خدمات جامع روانشناسی دکتر روانشناس مرد خوب در تهران
خدمات جامع روانشناسی دکتر روانشناس مرد خوب در تهران

کلینیک عباس نادر متعهد به ارائه طیف وسیعی از خدمات روانشناسی است. خدماتی که نیازهای مختلف سلامت روان را برآورده می کند و تضمین می نماید که هر بیمار مراقبت شخصی و مؤثر خود را دریافت می کند. خدمات کلینیک شامل موارد زیر است اما محدود به موارد زیر هم نخواهد بود:

  1. درمان فردی

درمان فردی سنگ بنای خدمات ارائه شده در کلینیک عباس نادر است. روانشناسان مرد در کلینیک در پرداختن به طیف وسیعی از مسائل روانشناختی از طریق جلسات یک به یک دارای مهارت هستند. آن ها از رویکردهای مبتنی بر شواهد برای کمک به بیماران در عبور از چالش هایی مانند اضطراب، افسردگی، استرس و تروما استفاده می کنند. جلساتی که برای ایجاد یک محیط امن و حمایتی طراحی شده اند که بیماران بتوانند آزادانه افکار و احساسات خود را کشف نمایند.

  1. زوج و خانواده درمانی

زوج و خانواده درمانی از خدمات ضروری است که در کلینیک عباس نادر ارائه می شود. روانشناسان مرد کلینیک در میانجیگری درگیری ها، بهبود ارتباطات و تقویت روابط بین خانواده ها و زوج ها مهارت دارند. آن ها از تکنیک های درمانی مختلفی برای رسیدگی به مسائلی مانند اختلافات زناشویی، چالش های بین والدین و پویایی خانواده استفاده می کنند. با تقویت تفاهم و همکاری، درمان‌ها به خانواده‌ها و زوج‌ها کمک می‌کند تا روابط سالم‌تر و انعطاف‌پذیرتری ایجاد کنند.

  1. گروه درمانی

جلسات گروه درمانی در کلینیک عباس نادر بستری منحصربفرد را برای افراد فراهم می کند تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و از دیگرانی که با چالش های مشابه روبرو هستند حمایت کنند. روانشناسان مرد کلینیک عباس نادر جلسات مربوطه را تسهیل می کنند و محیطی امن و مفید را برای همه شرکت کنندگان تضمین خواهند نمود. گروه درمانی می تواند به ویژه برای مسائلی مانند اعتیاد، غم و اندوه و اضطراب اجتماعی موثر باشد و به شرکت کنندگان فرصت یادگیری از یکدیگر و ایجاد حس اجتماعی را خواهد داد.

  1. درمان کودک و نوجوان

درمان کودک و نوجوان از دیگر خدمات مهم کلینیک است. روانشناسان مرد برای کار با بیماران جوان آموزش دیده اند و به مسائلی مانند مشکلات رفتاری، استرس تحصیلی و مشکلات عاطفی رسیدگی می کنند. با استفاده از تکنیک های درمانی مناسب سن، آن ها به کودکان و نوجوانان کمک می کنند تا مهارت های مقابله ای را توسعه دهند، تنظیمات عواطف هیجانی خود را بهبود بخشند و بهتر زیستن را افزایش دهند.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین دکتر بیش فعالی در تهران را مطالعه کنید.

کارشناس تخصصی روانشناسی

کارشناس تخصصی روانشناسی
کارشناس تخصصی روانشناسی

روانشناسان مرد در کلینیک عباس نادر، دانش تخصصی فراوانی را در کار خود استفاده می کنند. تخصص آن ها حوزه های مختلف روانشناسی را در بر می گیرد و تضمین می نماید که بیماران بالاترین کیفیت مراقبت را متناسب با نیازهای خاص خود دریافت خواهند کرد.

  1. درمان شناختی رفتاری (CBT)

درمان شناختی رفتاری (CBT) یک روش درمانی شناخته شده و موثر است که توسط روانشناسان کلینیک استفاده می شود. CBT بر شناسایی و تغییر الگوهای افکار منفی و رفتارهایی که به پریشانی روانی منجر می شوند، تمرکز دارند. روانشناسان مرد در کلینیک عباس نادر در اجرای CBT مهارت دارند و به بیماران کمک می کنند تا الگوهای فکری سالم تر و مکانیسم های مقابله ای بهتر ایجاد نمایند. رویکردی که به ویژه برای شرایطی مانند افسردگی، اختلالات اضطرابی و مشکلات وسواس فکری-اجباری (OCD) موثر است.

  1. درمان روان پویایی

روان درمانی و یا روان پویشی یکی دیگر از زمینه های تخصصی روانشناسان مرد در کلینیک است. رویکرد درمانی که به فرآیندهای ناخودآگاه مؤثر بر رفتار و احساسات بیمار می پردازد. با کاوش در تجربیات گذشته و تعارضات حل نشده، درمان روان پویایی به بیماران کمک می کند تا در مورد مسائل روانشناختی فعلی خود شناخت پیدا کنند. روانشناسان کلینیک عباس نادر به طرز ماهرانه ای بیماران را در پیمودن و شناخت مسیر درون نگر راهنمایی نموده و رشد و شفای عمیق هر فرد را تسهیل می کنند.

  1. درمان متمرکز بر تروما

با توجه به تأثیر عمیق تروما بر سلامت روان، درمان متمرکز بر تروما یک تخصص مهم در کلینیک عباس نادر است. روانشناسان مرد کلینیک عباس نادر در رسیدگی به اشکال مختلف تروما، از جمله سوء استفاده در دوران کودکی، خشونت خانگی و همچنین اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) مجرب هستند. آن ها از مداخلات مبتنی بر شواهد مانند حساسیت زدایی و پردازش مجدد حرکت چشم (EMDR) و درمان شناختی رفتاری متمرکز بر ضربه (TF-CBT) برای کمک به بیماران در پردازش تجربیات آسیب زا و بازیابی زندگی خود استفاده می کنند.

  1. روان فارماکولوژی

در مواردی که دارو برای مدیریت شرایط روانی ضروری است، روانشناسان مرد کلینیک برای ارائه مراقبت های جامع با روانپزشکان همکاری نزدیک دارند. روانپزشکی بیشتر بر استفاده از داروها برای درمان اختلالات سلامت روان تاکید دارد و روانشناسان کلینیک عباس نادر اطمینان حاصل می کنند که بیماران از حمایت دارویی مناسب همراه با مداخلات درمانی برخوردار می باشند. رویکرد یکپارچه اثربخشی درمان را افزایش می دهد و از رفاه کلی بیماران حمایت می کند.

رویکرد کل نگر به سلامت روان

در کلینیک عباس نادر، روانشناسان مرد رویکردی جامع را برای مراقبت از سلامت روان اتخاذ می کنند. آن ها تشخیص می دهند که بهتر شدن بیماری های روانی با سلامت جسمی، عاطفی و اجتماعی در ارتباط است. بنابراین، برنامه‌های درمانی آن‌ها اغلب جنبه‌های مختلف زندگی بیمار را برای ارتقای شفای همه‌جانبه در بر می‌گیرد.

  1. ارتباط ذهن و بدن

کلینیک عباس نادر بر اهمیت ارتباط ذهن و بدن در سلامت روان تاکید دارد. روانشناسان مرد اغلب از تکنیک هایی مانند تمرکز حواس، مدیتیشن و تمرینات تمدد اعصاب در جلسات درمانی خود استفاده می کنند. شیوه های که به بیماران کمک می کند تا آگاهی بیشتری نسبت به احساسات و عواطف فیزیکی خود داشته باشند و حس عمیق تری از خودآگاهی و آرامش درونی را تقویت نمایند.

  1. مشاوره سبک زندگی و تندرستی

مشاوره سبک زندگی و تندرستی یکی دیگر از اجزای جدایی ناپذیر رویکرد کل نگر در کلینیک عباس نادر است. روانشناسان مرد راهنمایی هایی را در مورد تغذیه، ورزش، خواب و مدیریت استرس ارائه می دهند و تأثیر قابل توجهی که عوامل ذکر شده بر سلامت روان دارند را تشخیص می دهند. آن ها با پرداختن به عادات مربوط در سبک زندگی، به بیماران کمک می کنند تا تغییرات مثبتی ایجاد نموده که بهتر زیستن افراد را افزایش می دهد.

تعهد به توسعه حرفه ای

روانشناسان مرد در کلینیک عباس نادر متعهد به پیشرفت مستمر حرفه ای هستند. آن ها به طور منظم در آموزش، کارگاه‌ها و کنفرانس‌ها شرکت می‌کنند تا از آخرین پیشرفت‌ها در تحقیقات و تمرینات روان‌شناختی مطلع شوند. تعهدی که به یادگیری مادام العمر منجر می شود و همچنین باعث مؤثرترین و به روزترین درمان ها برای بیماران خواهد شد.

  1. تحقیق و نوآوری

کلینیک فوق فرهنگ تحقیق و نوآوری را در میان روانشناسان خود پرورش می دهد. روانشناسان مرد از طریق پروژه های تحقیقاتی، انتشارات و ارائه در کنفرانس های ملی و بین المللی به طور فعال به حوزه روانشناسی کمک می کنند. مشارکت آن ها در تحقیقات نه تنها عملکرد بالینی را افزایش می دهد، بلکه به درک گسترده تری از مسائل مربوط به سلامت روان منتهی خواهد شد.

  1. تمرین مشارکتی

تمرین مشارکتی ویژگی بارز محیط حرفه ای در کلینیک عباس نادر است. روانشناسان مرد از نزدیک با همکاران خود همکاری نموده و دانش و تخصص خود را برای افزایش مراقبت از بیمار به اشتراک می گذارند. امری که باعث رویکردی مشترک و فراتر از خدمات کلینیک می باشد، زیرا آن ها اغلب با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی، سازمان های اجتماعی و موسسات دانشگاهی برای رفع نیازهای پیچیده بیماران خود شریک می شوند.

مراقبت بیمار محور

مراقبت بیمار محور
مراقبت بیمار محور

هسته اصلی فلسفه کلینیک عباس نادر، تعهد به مراقبت بیمار محور است. روانشناسان مرد نیازها، ترجیحات و ارزش های بیماران خود را در اولویت قرار می دهند و اطمینان خواهند داد که هر فرد مراقبت شخصی و دلسوزانه دریافت می کند.

  1. همدلی و شفقت

روانشناسان مرد در کلینیک به دلیل همدلی و شفقت خود شناخته شده اند. آن ها تلاش می کنند تا محیطی گرم و دلپذیر ایجاد نموده که در آن بیماران احساس شنیدن، درک و حمایت خواهند کرد. رویکرد همدلانه ایی که برای ایجاد اعتماد و تقویت روابط درمانی که بهبود و رشد را تسهیل می کند، اساسی می باشد.

  1. رازداری و احترام

رازداری و احترام در کلینیک عباس نادر در درجه اول اهمیت قرار دارد. روانشناسان مرد استانداردهای اخلاقی سختگیرانه را رعایت نموده و اطمینان می دهند که اطلاعات بیمار محرمانه می ماند و با هر فرد با وقار و احترام رفتار خواهد شد. تعهدی که به حریم خصوصی بیماران و حرفه ای بودن آن ها کمک می کند و باعث می شود که مراجعین در جستجوی کمکی که نیاز دارند به احساس امنیت برسند.

  1. توانمندسازی و حمایت

توانمندسازی و حمایت، جنبه های جدایی ناپذیر رویکرد مراقبت بیمار محور کلینیک است. روانشناسان مرد با مشارکت دادن بیماران در فرآیند تصمیم گیری و تشویق آن ها به ایفای نقش فعال در درمان مراجعین، آن ها را توانمند می سازد. آن ها همچنین از بیماران خود حمایت نموده و به مراجعین کمک خواهند کرد تا به منابع و پشتیبانی لازم در جامعه دسترسی پیدا کنند.

داستان های موفقیت و توصیفات

داستان های موفقیت و توصیفات
داستان های موفقیت و توصیفات

تأثیر روان‌شناسان مرد در کلینیک عباس نادر به بهترین وجه از طریق داستان‌های موفقیت و شهادت‌های متعدد از بیمارانی که تغییرات دگرگون‌کننده‌ای را در زندگی خود تجربه کرده‌اند، نشان داده می‌شود. روایت های مربوطه تعهد کلینیک به تعالی و تفاوت عمیقی که خدمات آن ها در زندگی افراد و خانواده ها ایجاد می کند را برجسته سازی می کند.

  1. غلبه بر اضطراب و افسردگی

یکی از رایج ترین مسائلی که در کلینیک عباس نادر به آن پرداخته می شود، اضطراب و افسردگی است. بیمارانی که با این شرایط ناتوان کننده دست و پنجه نرم کرده اند، اغلب داستان بهبودی و امید دوباره خود را به اشتراک می گذارند. برای مثال، بیماری که سال‌ها با اضطراب شدید دست و پنجه نرم می‌کرد، توضیح داد که چگونه استفاده از روان‌شناس مرکز عباس نادر از درمان شناختی رفتاری (CBT) به او کمک نمود تا افکارش را اصلاح و راهبردهای مقابله‌ای مؤثر را توسعه دهد. مسیر او از زندگی تحت سلطه ترس به زندگی با اعتماد به نفس و پر از آرامش گواهی بر تخصص کلینیک است.

  1. بازسازی روابط

زوج ها و جلسات خانواده درمانی در کلینیک عباس نادر در بازسازی روابط بسیار مهم می باشد. زن و شوهری که در آستانه طلاق بودند با راهنمایی مرد درمانگر خود آرامش و ارتباط مجدد پیدا کردند. با پرداختن به مسائل ارتباطی اساسی و تقویت درک متقابل، آن ها توانستند روابط خود را احیا نموده و پایه قوی تری برای آینده زندگی خود بسازند. چنین داستان هایی در میان خانواده هایی که پس از درخواست کمک در کلینیک عباس نادر، به هماهنگی و اتحاد رسیده اند، رایج است.

  1. شفا از تروما

درمان تروما یک خدمت ضروری است که توسط کلینیک ارائه می شود. یکی از بیماران، بازمانده سوء استفاده از دوران کودکی، مسیر شفابخش عمیق خود را که توسط درمان متمرکز بر تروما تسهیل شده بود، به اشتراک گذاشته است. از طریق روش هایی مانند EMDR، او توانست خاطرات آسیب زا خود را پردازش کند و کنترل زندگی خود را دوباره به دست آورد. داستان توانمندسازی و تاب آوری او توانایی کلینیک را در ارائه مراقبت دلسوزانه و مؤثر تروما نشان می دهد.

  1. افزایش عملکرد تحصیلی

تمرکز کلینیک بر درمان کودک و نوجوان نیز به بهبود قابل توجهی در عملکرد تحصیلی و رفاه عاطفی در میان بیماران جوان منجر شده است. یکی از مطالبی که والدین به اشتراک گذاشته توضیحی در رابطه با این مسئله است که چگونه پسر نوجوانشان که با ADHD و استرس تحصیلی دست و پنجه نرم می کرد، تحت مراقبت یک روانشناس مرد در کلینیک عباس نادر شکوفا شد. او از طریق مداخلات مناسب و حمایت مستمر، تمرکز، مهارت‌های سازمانی و عزت نفس بهتری را به دست آورده که منجر به بهبود نمرات و زندگی مدرسه‌ای شادتر شده است.

اطلاع رسانی و آموزش جامعه

کلینیک عباس نادر تاثیر خود را فراتر از جلسات درمانی فردی از طریق اطلاع رسانی و آموزش به جامعه گسترش می دهد. روانشناسان مرد کلینیک عباس نادر به طور فعال در ابتکاراتی با هدف افزایش آگاهی در مورد مسائل بهداشت روانی و ارتقای زندگی سالمتر در جامعه بزرگتر مشارکت دارند.

  1. کارگاه ها و سمینارها

کلینیک به طور منظم کارگاه ها و سمینارهایی را در مورد موضوعات مختلف سلامت روان برگزار می کند. رویدادهایی که برای آموزش عمومی، کاهش انگ و ارائه ابزارهای عملی برای مدیریت سلامت روان طراحی شده اند. روانشناسان مرد در کلینیک عباس نادر جلسات مربوطه را هدایت می کنند و تخصص خود را در موضوعاتی مانند مدیریت استرس، مهارت های فرزندپروری و مقابله با اندوه ارائه می دهند.

  1. برنامه های مدرسه

با درک اهمیت مداخله زودهنگام، کلینیک عباس نادر با مدارس محلی برای اجرای برنامه های بهداشت روان همکاری می کند. روانشناسان مرد کارگاه‌هایی را برای دانش‌آموزان، معلمان و والدین برگزار می‌کنند و به مسائلی مانند قلدری، فشار همسالان و تنظیم هیجانی می‌پردازند. هدف برنامه های ذکر شده ایجاد یک محیط حمایتی و روانی سالم برای رشد دانش آموزان خواهد بود.

  1. برنامه های سلامتی شرکتی

کلینیک عباس نادر با درک تأثیر سلامت روان بر بهره وری حرفه ای، برنامه های تندرستی سازمانی را ارائه می دهند. روانشناسان مرد با مشکلات مشاغل کار می کنند تا استراتژی هایی را برای مدیریت استرس محل کار، افزایش رفاه کارکنان و پرورش فرهنگ سازمانی مثبت ایجاد نمایند. برنامه های مربوطه برای رفع نیازهای خاص هر سازمان طراحی شده اند و حداکثر سود و مشارکت را تضمین می کنند.

نوآوری ها و شیوه های بیمار محور

نوآوری ها و شیوه های بیمار محور
نوآوری ها و شیوه های بیمار محور

کلینیک عباس نادر به طور مستمر اقدامات خود را برای حفظ بالاترین استانداردهای مراقبتی بیمار محور توسعه می دهند. رویکرد آن ها شامل روش‌های نوآورانه‌ای است که رفاه و نیازهای فردی هر بیمار را در اولویت قرار می‌دهد. شیوه های فوق برای تضمین یک تجربه درمانی جامع و موثر طراحی شده اند.

  1. برنامه های درمانی شخصی

یکی از نوآوری های کلیدی در کلینیک عباس نادر، توسعه برنامه های درمانی شخصی است. روانشناسان مرد با درک موضوع مربوطه که هر بیمار نیازها و شرایط منحصر به فردی دارند، استراتژی های درمانی متناسب با مشخصات فردی را به دقت طراحی خواهند کرد. برنامه های مطرح شده انعطاف پذیر هستند و به طور منظم برای انطباق با پیشرفت بیمار و نیازهای در حال تغییر بررسی می شوند.

  1. همکاری چند رشته ای

تعهد کلینیک به مراقبت جامع در همکاری چند رشته ای آن مشهود است. روانشناسان مرد از نزدیک با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی، از جمله روانپزشکان، مددکاران اجتماعی و کاردرمانگران برای ارائه مراقبت های یکپارچه همکاری می کنند. رویکرد مشارکتی تضمین می‌کند که بیماران از حمایت همه جانبه با توجه به تمام جنبه‌های سلامت روحی و جسمی خود برخوردار می‌شوند.

  1. بازخورد بیمار و بهبود مستمر

کلینیک عباس نادر تاکید زیادی بر بازخورد بیماران و بهبود مستمر دارد. کلینیک مذکور به طور فعال به دنبال نظرات بیماران برای درک تجربیات آن ها و شناسایی زمینه های بهبود است. حلقه بازخوردی که برای حفظ استانداردهای بالای مراقبت و پرورش محیطی از اعتماد و رضایت بسیار مهم خواهد بود.

مطالعات موردی: تحولات از طریق درمان

برای نشان دادن بیشتر تأثیر کلینیک، در اینجا مطالعات موردی مفصلی ارائه شده است که اثرات دگرگون کننده درمانی ارائه شده توسط روانشناسان مرد در کلینیک عباس نادر را نشان می دهد.

  1. غلبه بر اختلال پانیک

یک جوان حرفه ای که از اختلال هراس رنج می برد از کلینیک عباس نادر کمک گرفت. حملات پانیک مکرر به شدت بر کار و زندگی شخصی او تأثیر می گذاشت. از طریق ترکیبی از CBT و مواجهه درمانی، روانشناس او به او کمک کرد تا محرک ها و جنبه های فیزیولوژیکی حملات پانیک خود را درک کند. با گذشت زمان، او راهبردهای مقابله ای را یاد گرفت و به تدریج دفعات و شدت حملات خود را کاهش داد. امروز او وضعیت خود را به طور موثر مدیریت می کند و زندگی رضایت بخشی دارد.

  1. پیمودن در انتقالات سطوح اصلی زندگی

زنی میانسال که به دلیل یک تغییر بزرگ زندگی – طلاق – استرس قابل توجهی را تجربه می‌کرد، با مراجعه به کلینیک آرامش زندگی خود را پیدا کرد. روانشناس مرد او از ترکیبی از درمان روان پویشی و تکنیک های ذهن آگاهی برای کمک در جهت پردازش احساسات و بازسازی زندگی خود استفاده کرد. درمانی که بر افزایش خودآگاهی، عزت نفس و مکانیسم های مقابله ای او متمرکز بود. در نتیجه، او قوی‌تر ظاهر شد، با حسی تازه از هدف و ثبات مسیر زندگی را در پیش گرفته است.

  1. پرداختن به مسائل رفتاری نوجوانان

نوجوانی که با مشکلات رفتاری و افت تحصیلی دست و پنجه نرم می کرد توسط والدین نگران به کلینیک عباس نادر آورده شد. روانشناس ترکیبی از رفتار درمانی و مشاوره خانواده را برای رسیدگی به مسائل اساسی به کار گرفت. درمان با بهبود ارتباطات درون خانواده و آموزش مهارت های مقابله ای و سازمانی بهتر به نوجوان، نه تنها رفتار او را بهبود بخشید، بلکه عملکرد تحصیلی و روابط خانوادگی او را نیز بهتر نمود.

برنامه های سلامت روان کل نگر

کلینیک عباس نادر برای پیشبرد رویکرد جامع خود، برنامه های تخصصی سلامت روان جامع نگر را توسعه داده است که طیف وسیعی از نیازهای روانی و عاطفی را برطرف می کند.

  1. کارگاه های سلامتی

کلینیک عباس نادرکارگاه های منظم سلامتی را ارائه می دهد که برای تجهیز افراد به مهارت های عملی برای حفظ سلامت روان طراحی شده است. موضوعات شامل مدیریت استرس، ایجاد تاب آوری و هوش هیجانی می باشد.کارگاه‌های مربوطه تعاملی هستند و ابزارهایی را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند که می‌توانند در زندگی روزمره خود از آن‌ها برای ارتقای سلامت روانی خود استفاده کنند.

  1. گروه های پشتیبانی

گروه‌های حمایتی که توسط روانشناسان مرد راهنمایی می‌شوند، فضای امنی را برای افرادی که با چالش‌های مشابه روبرو هستند، فراهم می‌کنند تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار نموده و از هم در برابر مشکلات حمایت کنند. گروه های ایجاد شده طیفی از مسائل از جمله غم و اندوه، بیماری مزمن و اعتیاد را پوشش می دهند. احساس عضوی از اجتماع بودن و تجربه مشترک در گروه های مذکور باعث بهبود و تاب آوری می شود.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

کلینیک عباس نادر در تهران به عنوان مرکزی از مراقبت های روانشناختی همه جانبه به رهبری تیمی از روانشناسان مرد بسیار ماهر که طیف متنوعی از خدمات تخصصی را ارائه می دهند معروف است. مجموعه ایی که از درمان فردی گرفته تا مشاوره زوجین و خانواده، جلسات گروهی و درمان تخصصی برای کودکان و نوجوانان، و طیف وسیعی از نیازهای سلامت روان را با مراقبت شخصی و رویکردهای مبتنی بر شواهد برطرف می‌کند.

تخصص روانشناسان کلینیک شامل درمان شناختی رفتاری، بهبود روان پویشی، درمان متمرکز بر تروما و روانپزشکی می شود و اطمینان حاصل می گردد که بیماران درمان های متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود را دریافت می کنند. کلینیک عباس نادر با تعهد به تقویت سلامتی و رشد به عنوان مقصدی قابل اعتماد برای کسانی که به دنبال مراقبت های روانشناختی با کیفیت در تهران هستند ظاهر می شود.

با یک کلیک مشاوره بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *