تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک آیتم جادویی دوست واقعی خودتون و پیدا کنید

تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک آیتم جادویی دوست واقعی خودتون و پیدا کنید

در این پست به موضوع تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک آیتم جادویی دوست واقعی خودتون و پیدا کنید خواهیم پرداخت.

با تجزیه و تحلیل افسانه ها می توانید چیزهای جالب و مفید زیادی از حوزه روانشناسی بیاموزید.

هر یک از ما در کودکی می خواستیم نوعی شی افسانه جادویی داشته باشیم. به نظر می رسد که انتخاب این موضوع دارای ریشه های روانی است و به شما امکان می دهد ارزش های اساسی یک فرد و علل مشکلات ایجاد شده را دریابید.با این تست شخصیت شناسی همراه ما باشید.

به موارد ارائه شده نگاه کنید. دوست دارید کدام یک را داشته باشید؟

به موارد ارائه شده نگاه کنید. دوست دارید کدام یک را داشته باشید؟
به موارد ارائه شده نگاه کنید. دوست دارید کدام یک را داشته باشید؟

نتایج تست شخصیت شناسی:

  1. سفره پر غذا

بیش از همه برای دوستی و ارتباط با دوستانتان ارزش قائل هستید. شما یک دوست فداکار و قابل اعتماد هستید، همیشه دست یاری دراز می کنید و برای نجات می شتابید و از هیچ تلاش، زمان و پول دریغ نمی کنید. شما دوستان آزمایش شده ای دارید که با آنها آزمایش های زیادی را پشت سر گذاشته اید.

شما نسبت به کاستی های آنها مدارا می کنید، همیشه هر یک از اقدامات آنها را درک کرده و توجیه خواهید کرد. برای شما مهم است که عزیزانتان موفق باشند، بنابراین تمام تلاش خود را می کنید تا به آنها کمک کنید تا به جلو بروند و گاهی اوقات برنامه ها و جاه طلبی های خود را فراموش کنید.

اما منابع شما بی پایان نیستند، بنابراین اکنون باید آنها را دوباره پر کنید. مشکل اصلی شما این است: چگونه انرژی و منابع خود را به طور مؤثر خرج کنید تا به اندازه کافی برای خود و دوستانتان داشته باشید.

  1. قالیچه پرنده

شما فردی جاه طلب و هدفمند هستید که برای دستاوردها و موقعیت خود در جامعه ارزش قائل هستید. شما مغرور، کاریزماتیک و نترس هستید که مردم را به سمت خود جذب می کند، به همین دلیل است که همیشه طرفداران و طرفداران دارید.

شما می دانید چگونه تمام توان خود را برای یک هدف معنادار جمع آوری کنید، از ریسک کردن و تعیین قوانین بازی خود نمی ترسید. با انجام این کار، ممکن است هنجارهای موجود را زیر پا بگذارید و با قانون در تضاد باشید. مشکل اصلی شما این است: چگونه بدون عبور از خط خطرناک به هدف مورد نظر خود برسید.

  1. کلاه نامرئی

بیشتر از همه، شما برای آزادی و استقلال ارزش قائل هستید، بنابراین به طور خاص برای برقراری ارتباط تلاش نمی کنید. تنهایی برای شما فرصتی است برای ارضای نیازهای خود، انجام کارهای مورد علاقه و بازیابی منابع هدر رفته. شما به خوبی می دانید که چه می خواهید و برای رسیدن به آنچه می خواهید، می توانید هم حیله گری و هم زیرکی نشان دهید.

شکست ها و شکست ها شما را به شدت ناراحت می کند، برای مدت طولانی نگران می شوید و اعتماد به نفس خود را از دست می دهید. این به این دلیل است که شما به خوبی نقاط قوت، توانایی ها و توانایی های خود را که می توانید در تعامل با دیگران نشان دهید، نمی شناسید. مشکل اصلی شما یافتن مکانیسم های ارتباطی موثر است.

می تونی تو این زمینه از ما مشاوره بگیری:

  1. چکمه های جادویی

شما برای صداقت و صداقت ارزش قائل هستید. شما خودتان فردی مستقیم و سازش ناپذیر هستید، همیشه برای برقراری ارتباط باز هستید و از اطرافیانتان نیز همین انتظار را دارید.

مردم به شما اعتماد دارند و از شما انتظار حمایت و کمک دارند. شما خوش بین هستید و تمایل دارید که حتی در سخت ترین شرایط هم چیزهای مثبت را ببینید. اما شما اغلب عجله دارید، بدون فکر کردن به تمام جوانب مثبت و منفی و بدون در نظر گرفتن منابع موجود. مشکل شما این است که همه چیز را یکجا می خواهید.

  1. شمشیر

شما برای نظم و سازماندهی ارزش قائل هستید و در کنترل خود و پنهان کردن احساسات خود مهارت دارید. همه اینها به شما امکان می دهد به اهداف قابل توجهی برسید و قله ها را فتح کنید. شما می دانید که چگونه اهداف را به وضوح تعیین کنید، از طریق استراتژی ها و تاکتیک ها برای دستیابی به آنها فکر کنید.

شما محتاط و محتاط هستید، در یک موقعیت استرس زا خونسرد می مانید و مسئولیت را بر عهده می گیرید. اما مشکل شما این است که از خودانگیختگی و تصادف می ترسید، بنابراین سعی می کنید همه چیز را کنترل کنید و انرژی زیادی را صرف کنترل بیش از حد کنید.

  1. عصای جادویی

شما در همه چیز برای کمال تلاش می کنید و خواسته های زیادی از خود و دیگران دارید. شما باهوش و کارآمد هستید، قادر به نشان دادن انعطاف و پشتکار، مراقب و محتاط هستید. شما اغلب حتی در مورد مواردی که در حیطه صلاحیت شما نیست مسئولیت می پذیرید.

شما خودکفا هستید و قادر به کارهای زیادی هستید، اما میل به ایده آل هم منزلت و هم مشکل اصلی شماست. کمال گرایی شما را از لذت بردن از آنچه به دست آورده اید و مشاهده لحظات فوق العاده باز می دارد. شما بیش از حد تجزیه و تحلیل می کنید و دائماً در حاشیه هستید.

با یک کلیک مشاوره بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *