تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک نقاشی آنچه را که از دست داده اید برای شما آشکار می شود

تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک نقاشی آنچه را که از دست داده اید برای شما آشکار می شود

تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک نقاشی آنچه را که از دست داده اید برای شما آشکار می شود، عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

استفاده از تست شخصیت شناسی در میان گروه های مختلف مردم، از جمله افرادی که به دنبال خودآگاهی هستند، متخصصان منابع انسانی و متخصصان سلامت روان گسترده است. این آزمون‌ها می‌توانند بینش‌هایی در مورد ویژگی‌های شخصیتی، نقاط قوت و ضعف فرد ارائه دهند که می‌تواند در توسعه شخصی، برنامه‌ریزی شغلی و تیم‌سازی مفید باشد.

می تونی تو این زمینه از ما مشاوره بگیری:

علاوه بر این، متخصصان سلامت روان ممکن است از آزمون‌های شخصیتی برای ارزیابی وضعیت سلامت روان فرد، شناسایی اختلالات بالقوه سلامت روان و توسعه برنامه‌های درمانی استفاده کنند. به عنوان مثال، پرسشنامه شخصیت چند مرحله ای مینه سوتا (MMPI) یک آزمون شخصیتی پرکاربرد در محیط های بالینی است که جنبه های مختلف شخصیت افراد، از جمله وضعیت عاطفی، تمایلات رفتاری، و عملکرد شناختی را ارزیابی می کند.

با دقت نگاه کنید و تصویر اول یا دوم را انتخاب کنید

با دقت نگاه کنید و تصویر اول یا دوم را انتخاب کنید
با دقت نگاه کنید و تصویر اول یا دوم را انتخاب کنید

قایق

اگر تصویری از یک قایق را انتخاب کردید، با احتمال زیاد، فاقد حرکت، احساسات و برداشت هستید. شما برای مدت طولانی به تغییرات در زندگی خود فکر می کنید، اما می ترسید آن را به خود اعتراف کنید. به قلب خود گوش دهید و به جلو حرکت کنید – در غیر این صورت همه چیز ثابت می ماند و تغییرات از شما عبور می کنند.

پل

اگر انتخاب شما یک پل است، به این معنی است که شما فاقد درک هستید. شما نگران یک درگیری طولانی مدت یا لحظه ای در گذشته هستید که شما و طرف مقابلتان همدیگر را درک نکرده اید و به هیچ چیز خوبی منجر نشده است. متاسفید، اما چه فایده ای دارد؟ سعی کنید یک قدم به جلو بردارید!

با یک کلیک مشاوره بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *