تست شخصیت شناسی | تعیین نقاط قوت شخصیت شما با انتخاب یک نماد

تست شخصیت شناسی | تعیین نقاط قوت شخصیت شما با انتخاب یک نماد

حتی یک بزرگسال ماهر همواره مشتاق یادگیری چیزهای جدید درباره خود است. تستی که در ادامه ارائه می‌شود به شما کمک می‌کند تا با استفاده از نمادها، نقاط قوت شخصیت خود را کشف کنید.

به دقت به تصاویر زیر نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که توجه شما را جلب کرد و باعث شد به معنای پنهان آن فکر کنید. به اولین برداشت خود اعتماد کنید و سعی نکنید به طور منطقی آن را تحلیل کنید.

می تونی تو این زمینه از ما مشاوره بگیری:

تصویر 1:

قدرت شما: منبع عظیمی از انرژی

شما می‌توانید این انرژی را در تمام زمینه‌های زندگی خود، از جمله کار، روابط و ارتباطات، به کار ببرید. شما اهداف و برنامه‌های زیادی دارید و از سکون و بی‌تحرکی متنفر هستید. شما عاشق ریسک‌پذیری و تجربه احساسات قوی هستید. قدرت و سرعت برای شما جذاب هستند. شما باهوش و کاریزماتیک هستید و همیشه سعی می‌کنید در مرکز توجه قرار بگیرید. از ذخایر انرژی خود عاقلانه و با احتیاط استفاده کنید تا به دستاوردهای بزرگی برسید.

تصویر 2:

قدرت شما: توانایی برقراری ارتباط

شما به خوبی می‌دانید چگونه با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید و در هر جمعی فضایی دلنشین ایجاد کنید. شما به طور دقیق می‌دانید چه می‌خواهید و برای رسیدن به اهدافتان استراتژی‌های ماهرانه‌ای طراحی می‌کنید. شما توانایی رهبری دارید، اما کار تیمی نیز برای شما مناسب است. هر کاری که انجام می‌دهید برای شما مهم و ضروری است.

تصویر 3:

قدرت شما: توانایی سازگاری با هر موقعیتی

شما نه تنها می‌توانید شرایط را به طور عینی ارزیابی کنید و راه‌حل‌های مناسب و تصمیمات درست را پیدا کنید، بلکه می‌دانید چگونه احساسات منفی خود را کنترل کنید و تسلیم استرس نشوید. از روی ظاهر و رفتار شما نمی‌توان به درستی وضعیت واقعی‌تان را حدس زد، به همین دلیل برخی افراد شما را کم‌احساس و بسته می‌پندارند. در واقع، شما بر خودتان کنترل کاملی دارید و به طور دقیق می‌دانید چه اقداماتی در هر موقعیتی مؤثرتر هستند.

تصویر 4:

قدرت شما: شخصیت مثبت و تأیید کننده زندگی

شما ذهنی سرسخت و نافذ دارید و همیشه برای هر شخصی کلمه‌ای محبت‌آمیز و لبخندی مهربان دارید. ایجاد فضایی صلح‌آمیز و آکنده از حسن نیت برای شما بسیار مهم است، به همین دلیل همیشه سعی می‌کنید از بروز تنش و درگیری جلوگیری کنید. خلاقیت، رویکرد ابتکاری و تفکر منطقی شما به شما کمک می‌کند تا بهترین راه حل را برای خروج از موقعیت‌های دشوار پیدا کنید. دوستان شما با آرامش خاطر اسرار خود را با شما در میان می‌گذارند، زیرا می‌دانند که شما هرگز کاری نمی‌کنید که به آنها آسیبی برساند.

تصویر 5:

ویژگی‌های قوی شما: خرد و نگرش فلسفی به زندگی

شما در جستجوی دانش هستید و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می‌کنید و از آنها در عمل استفاده می‌کنید. شما می‌توانید مهم را از غیرمهم تشخیص دهید، به جزئیات بی‌اهمیت توجه نکنید و از اشتباهات و شکست‌های خود درس بگیرید. با وجود دانش و خردی که دارید، به دیگران احترام می‌گذارید و همیشه راهی برای خلاص شدن از موقعیت‌های ناخوشایند پیدا می‌کنید.

تصویر 6:

قدرت شما: دنیای درونی غنی

شما فردی درونگرا هستید، احساسات خود را به دقت تجزیه و تحلیل می‌کنید و آنها را پنهان می‌کنید و از فضای شخصی خود محافظت می‌کنید. شما باهوش و شما فردی درونگرا هستید، احساسات خود را به دقت تجزیه و تحلیل می‌کنید و آنها را پنهان می‌کنید و از فضای شخصی خود محافظت می‌کنید. شما باهوش و مدبر هستید، تفکر خلاق و توانایی‌های تحلیلی دارید، اما عجله‌ای برای نشان دادن نقاط قوت خود به دیگران ندارید. اولویت شما آرامش، سکوت و آسایش است. شما عاشق گفتگوهای هوشمندانه و فعالیت‌های جالب هستید، اما نه در جمع‌های پر سر و صدا.

تصویر 7:

قدرت شما: هوش هیجانی بالا

شما به خوبی احساسات خود و دیگران را درک می‌کنید، رفتار انسان را به درستی تفسیر می‌کنید و به علائم و ظرایف غیرکلامی توجه می‌کنید. شما روابط خود را به دیگران تحمیل نمی‌کنید و به راحتی با هر کسی ارتباط برقرار نمی‌کنید، به همین دلیل گاهی اوقات فردی عجیب و غریب و گوشه‌گیر به نظر می‌رسید. در واقع، شما برای صمیمی شدن با افراد به زمان نیاز دارید، اما پس از آن تبدیل به دوست واقعی آنها می‌شوید. قبل از انجام هر کاری به دقت درباره آن فکر می‌کنید.

تصویر 8:

قدرت شما: پشتکار و صراحت

شما از صمیمیت و خودجوش بودن نمی‌ترسید، به سرعت با افراد جدید ارتباط برقرار می‌کنید و در رسیدن به اهدافتان بسیار سرسخت هستید. همه چیز در زندگی برای شما جذاب است، به راحتی کارهای جدید را شروع می‌کنید و راه حل‌های غیرمعمول و خلاقانه پیدا می‌کنید. گاهی اوقات بیش از حد هیجان‌زده می‌شوید و نمی‌دانید چگونه آرام باشید، اما انرژی شما مسری است و مردم را به سمت خود جذب می‌کند.

تصویر 9:

کیفیت قوی شما: دید مثبت و خوش‌بینانه

شما می‌توانید در هر چیزی مزایا و نکات مثبت را ببینید، برای مدت طولانی روی شکست‌ها تمرکز نمی‌کنید و همیشه آنها را به عنوان فرصتی برای یادگیری می‌دانید. شما انسان‌ها را به خوب و بد تقسیم نمی‌کنید و در هر فردی به دنبال نقاط قوت و توانایی‌ها هستید. شما رویایی هستید، استعداد تخیل و خلاقیت دارید. شما دوستان و آشنایان زیادی دارید، اما گاهی اوقات ترجیح می‌دهید تنها باشید. شما از رهبری در گروه لذت می‌برید و آغازگر کارهای نیک و خیرخواهانه هستید.

می تونی تو این زمینه از ما مشاوره بگیری:

با یک کلیک مشاوره بگیرید. 

3 پاسخ

  1. واقعا دیگ خسته شدم ناامیدناامیدشدم ازاین دنیا
    من 35ساله اخه چرابایداینطوربشه
    یعنی ماهم دلمون نمیخاخانه ای ازخودمون داشته باشیم
    یا ی ذره خوش باشیم تابوده بوده همش فکرخیال
    ن یه کاردرست ن یه زندگی خوب برابچه ها
    واقعا نگابچه هامون میکنم شرمندشون شدیم….

    1. سلام اصلااینطوری فکرنکن همیشه بگوبهترین هستی بهترازهمه (واقعیت اینه )توبافکرت خودتومیسازی زندگیتومیسازی آینده تو ازحال نشات میگیره پس بفکر گذشته نباش فقط باحال خودت آینداوبسازوازمشکلاتت تجربه بگیر(به قعول یه بزرگی میگفت شیشه هرچقدربشکنه تیزترمیشه )همیشه بگو هیچ کس هیچ چیز بهترازخودم نیست،این تویی که دنیا داره واسش میچرخه وشب رو به روز وروز رو به شب تبدیل میکنه،همیشه خودتوبالاترازهرکسی بدون امابدون اینکه مغروربشی،وقتی یه مشکلی واست پیش اومد نگاه کن کجامغرورشدی وجبرانش کن وبا قدرت ادامه بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *